Cercador de Comerços

Serveis i comerços a Pallars

Papereria llibreria a Sort

Papereria llibreria a Sort, Llibreria Solé

Papereria llibreria a Sort
Descripció

Papereria llibreria a Sort, Llibreria Solé, és un negoci familiar i generacional, fundat l'any 62, situat al bell mig de la zona comercial de Sort. La botiga compta de dos accessos, o pel carrer de vianants o per l'avinguda per on passa la carretera C-13 que us porta a Sort.
Especialitzada en llibres i guies de muntanya, literatura històrica del Pallars. També podeu trobar-hi premsa diària, tota mena d'objectes de papereria (Rhodia, Oxford, Clairefontaine, Moleskine, Escalofi, Apli...) i escriptura (Inoxcrom, Sheaffer, Caran d'Ache, Cretacolor, Parker, Mont Blanc, Cross, Otho, Milan, Stabilo...) Com també Joguines, puzles i jocs de taula (Djeco, Janod, Lego, Playmobil, Devir, Tranjis, Clementoni, Schleich, Giotto, Jovi...) i objectes de marroquinería (Pielnoble, Cacharel).
La llibreria Solé situada en un petit poble al cor del Pirineu destaca pel seu tracte personalitzat, propè i atent. Intentem sempre satisfer les necessitats dels nostres clients.
 
 

Localització

42.411819, 1.130756

HORARI

De dilluns a dissabtes: 9h a 13:30h / 16:30h a 19:30h
Diumenges: Setembre a Juny de 9h a 12h
Diumenges: Estiu: 9h a 13:30h / 17h a 20h
 

CONTACTA AMB NOSALTRES

973 620 135
690 747 137
Contactar
llibreriasole@gmail.com

UBICACIÓ

C/ Major 28, Baixos i Av, Comtes del Pallars, 35 / 25560 Sort

Acceptes les Condicions POLÍTICA DE PRIVACITAT. Llegir les condicions
CAPTCHA
6 + 10 =
Resol aquest problema matemàtic simple i escriu el resultat. Ex. per 1+3, escriu 4.
Aquesta pregunta es fa per comprovar si vostè és o no una persona real i impedir l'enviament automatitzat de missatges brossa.