Agencia de viatges a Balaguer, Viatges Bambara, després d’anys de dedicació en el món del turisme, i encoratjades pel recolzament dels nostres clients, l´any 2008 vam obrir les portes de la nostra agència a la Plaça del Mercadal, lloc històric i representatiu de Balaguer.
La nostra finalitat és oferir un servei adient, amb possibilitats d’elecció, immediatesa, atenció al client i un tracte personalitzat, ja que les vacances, les petites escapades i fins i tot els viatges de negocis no són només una transacció comercial.
Cada proposta que organitzem l’assumim amb la màxima dedicació, responsabilitat, serietat i compromís.
Us convidem a visitar-nos i us informarem de l’extens ventall de possibilitats que podem oferir-vos per poder fer de cada viatge una experiencia única.
Amb Viatges Bambara el món sempre será a prop teu!!!!
Agencia de viatges a Balaguer, Viatges Bambara, destaquem:
Bitllets d'avió, Bitllets de tren, Bitllets de vaixell, Creuers, Lloguer d'automòbils, Contractació d'autocars, Reserves d'hotels, Viatges d'incentius, Convencions, Presentacions de productes, Reunions d'empresa, Seminaris, Marketing d'incentius, Fires i exposicions, Congressos, Viatges professionals, Cursos d'idiomes a l'extranger, Viatges d'estudis, Viatges esportius, Viatges musicals, Viatges de motivació religiosa, Viatges vacacionals, Viatges per a la tercera edat, Lloguer d'apartaments turístics, Viatges a mida, Turisme receptiu, Contractació d'hostesses, Traducció simultànea, Equips audiovisuals, Visats, Assegurances d'assistència/accidents, Documentació de viatge, Lloguer de taxis, Càmpings i motorhomes, Enviament i recepció de diners de l'extranger, Cases de colònies, Viatges d'esquí.
Entrades: concerts, esdeveniments esportius, musicals, teatre,…

HORARI
De dilluns a dijous de 10.00 a 19.30 h
Divendres de 10.00 a 13.30 h
Divendres tarda i dissabte sempre en hores convingudes

UBICACIÓ
Avall 39 / Balaguer 25600