Botiga vegana al mercat de Santa Caterina, La Veganeria del Born
Botiga vegana al mercat de Santa Caterina, La Veganeria del Born és un projecte familiar , creat des de l'amor, amb la idea d'ajudar als qui desitgen poder portar una vida vegana, oferir una àmplia gamma d'opcions als qui ja ho són, i a tota aquella persona que vulgui gaudir de les alternatives plant based.
El nostre pilar és l'amor pels animals, pel planeta i pel bon menjar.
Per a nosaltres "veganeria" és una mica més que un nom comercial, és un concepte que engloba les xarcuteries del futur, lliures de sofriment animal. Treballem amb molts productes de proximitat, artesanals i ecològics.
Tenir tot el sabor i a ningú en el plat és possible i la nostra missió és fer-lo fàcil.
Botiga vegana al mercat de Santa Caterina, La Veganeria del Born, oferim productes de qualitat al tall i a granel. Lliures de conservants, de colorants i sobretot el més important, lliure de sofriment animal.
Fem enviaments a domicili.